ŠOK U FRANCUSKOJ: Vakcine protiv Kovida-19 mogući uzrok menstrualnih poremećaja

30. oktobra, 2022 Napišite komentar

U julu, više žena je prijavilo da imaju jače menstruacije nego inače i druge menstrualne poremećaje nakon što su primile vakcinu protiv Kovida-19. Messenger RNK vakcine protiv Kovida-19 mogu biti uzrok teškog menstrualnog krvarenja kod nekih žena nakon vakcinacije, saopštio je u petak Komitet za farmakovigilancu (PRAC) Evropske agencije za lekove (EMA), piše francuski BFMTV.

Ovo krvarenje “može se smatrati potencijalnim štetnim efektom vakcina” kompanija Pfizer i Moderna, prema ovom zaključku koji je objavila Nacionalna agencija za lekove (ANSM). Ovi efekti će sada biti dodati rezimeima karakteristika proizvoda (SPC) i uputstvima za ove dve vakcine.

Prijavljeni menstrualni poremećaji nakon vakcinacije mRNA vakcinom, odnosno oni iz Pfizer/BioNTech i Moderna, pažljivo su praćeni na francuskom i evropskom nivou od njihovog otkrivanja.

Mnogobrojna svedočenja su dovela do pojave poremećaja nakon vakcinacije protiv Kovid-a, ali zdravstvene vlasti još nisu utvrdile uzročnu vezu. U julu, ANSM je posebno pozvao dotične žene da se izjasne.

nastavak na sledećoj strani

Strane: 1 2

Podržite rad sajta!

Ukoliko želite da pomognete rad našeg sajta "Svi Srbi u Parizu" možete uplatiti vaše donacije preko paypal-a ili vaše bankarske kartice.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Najnovija obaveštenja direktno na vaš mejl